Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Grow Big z siedzibą w Szczecinie, ul. Zbożowa 4, kod pocztowy 70-653, adres e-mail: kontakt@growbig.pl, tel. +48536880591

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej growbig.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Grow Big z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Zbożowa 4, 70-653, Szczecin, adres e-mail:kontakt@growbig.pl, tel. +48536880591, formularz kontaktowy dostępny na stronie growbig.pl, infolinia +48536880591.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Kompleksowa obsługa Social media

social icon facebook

Polski Facebook to 18 mln użytkowników. Instagram - 5 mln

Polski Facebook to 18 milionów użytkowników. Instagram - 5 milionów. W tej liczbie zawierają się Twoi klienci. Jak do nich dotrzeć?

Rzadko zdarza się, by określone zapotrzebowanie występowało w jednym tylko miejscu. Działanie każdej firmy jest odpowiedzią na konkretny popyt, a z racji liczebności populacji można powiedzieć, iż jeśli istnieje projekt to znaczy że istnieją też klienci, którzy są nim zainteresowani. GrowBig jest specjalistą w ich odnajdowaniu, ale to nie wyczerpuje tematu. Załóżmy, że w pierwszym tygodniu naszej współpracy z danym przedsiębiorstwem znajdziemy sto osób, które potrzebują jego usług, lub produktów. Osoby te podążą we wskazanym przez nasze działania kierunku, czyli wejdą na stronę internetową tej firmy. Co znajdą?

Przede wszystkim nie należy pozwolić, by widok wskazanego homepage'a zniechęcił potencjalnego klienta. Jeśli przyjęta wspólnie strategia działania w social media wywołała czyjeś zainteresowanie, wizyta na stronie internetowej współpracującej z nami firmy musi je podtrzymać, lub powiększyć. Konstrukcja zawartości witryny www typu „logo, dwa zdania o działalności, cennik i pusty blog” raczej odstrasza. To nic, że działalność firmy jest dla jej załogi czymś tak oczywistym, że mówi o niej jak najkrócej, by się nie znudzić – osoba „z zewnątrz” zainteresowana działalnością przedsiębiorstwa nie znudzi się nigdy. Mitem na przykład jest, że dana kampania marketingowa na Facebooku ogranicza się do określonej liczby postów w skali miesiąca. Podobnie błędnym przekonaniem jest przyjmowanie ograniczeń zdolności poznawczej i percepcji potencjalnych klientów oraz zgodne z nim ograniczanie prezentacji ofert, czy pisania na ich temat. Nie bez znaczenia są tu trendy w ewolucji cyberprzestrzeni. Kolejne aktualizacje algorytmów zarówno Google'a jak i social media mają na celu rozpoznawanie i wsparcie w prezentacjach treści dobrej jakości.

Zarówno szefostwo jak i obsada przedsiębiorstwa na ogół nie mają dystansu do swojej działalności, tym samym trudno im postawić się w miejscu osoby, która nie jest klientem i waha się, czy się nim stać. Tymczasem GrowBig tworzy strategie działań w oparciu o wiedzę na temat zachowań rynkowych i psychologii postrzegania. Te same dziedziny wiedzy są wykorzystywane przy konstrukcji algorytmów stojących za doborem treści w social media. Zawsze jesteśmy więc w stanie przedstawić takie propozycje marketingowe, które w odbiorze będą kontynuacją akcji przeprowadzanych na przykład na Facebooku. W zależności od potrzeby związanej z konkretnym profilem działalności firmy, czy projektu stawiamy na odpowiednią konstrukcję postów i kolejność prezentacji potrzebnych treści. Ponieważ wiemy jakie kompozycje, zestawienia i ujęcia tematów lubi Facebook, jest on dla nas doskonałym narzędziem targetowania. Używając przenośni, możemy powiedzieć że do naszych umiejętności należą „negocjacje z algorytmem” danej platformy społecznościowej. Analiza reakcji wybranego przez klienta forum networkingowego – statystyczna, jakościowa i treściowa – pozwala nam w stosunkowo krótkim czasie od rozpoczęcia umówionych akcji zoptymalizować przyjętą strategię, a tym samym zwiększyć nie tyle prawdopodobieństwo powodzenia kampanii co zasięg tego powodzenia.

 


Gdzie nas znaleźć?